ورود به محیط سامانه پیشرفته :
روش ثبت سفارش و خرید خدمات در سامانه پیام کوتاه عصر ارتباط به شرح زیر می باشد ، خواهشمند است پیش از تکمیل فرم سفارش موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید :
1. انتخاب سرویس :
در این مرحله لازم است متقاضی ضمن مطالعه اطلاعات سرویس های عصر ارتباط و بررسی امکانات و ویژگی های پنل ها بهترین گزینه از جهت امکانات و بودجه را انتخاب نماید.
هزینه هایی که در سامانه پیام کوتاه عصر ارتباط وجود دارد به سه دسته کلی تقسیم می شوند :
هزینه واگذاری خدمات برای سال اول شامل هزینه اشتراک سالیانه سرویس انتخاب شده از سوی متقاضی به علاوه هزینه شماره اختصاصی درخواست شده می باشد. به عنوان مثال چنانچه متقاضی سرویس سفید با هزینه 1.000.000 ریال را انتخاب نماید و یک شماره 10 رقمی با قیمت 1.500.000 ریال در خواست نماید هزینه کل این خرید 2.500.000 ریال خواهد بود.
نکته : همراه تمامی سرویس های عصر ارتباط ، یک شماره 14 رقمی اختصاصی به صورت هدیه تقدیممتقاضیان می شود و هزینه شماره های اضافی یا شماره های کمتر مظیر 12 رقمی ، 10 رقمی و ... به صورت جداگانه محاسبه و اخذ می گردد.
سرویس های عصر ارتباط به صورت سالیانه واگذار می شوند و هزینه تمدید آن ها متفاوت است . هزینه تمدید سرویس های اقتصادی عصر ارتباط معادل 100% و سرویس های ویژه 50% قیمت روز آن ها می باشد.
شماره های مجازی مادامی که مشترک از خدمات عصر ارتباط استفاده می کند مشمول تمدید نمی شودو در زمان تمدید سرویس هیچ هزینه ای بابت آبونمان ، نگهداری یا اجاره اخذ نخواهد شد.
هزینه ارسال پیامک بر اساس نوع سرویس انتخابی و طبق جدول تعرفه ها محاسبه می شود و مشترکین در هر زمان می توانند به مقدار دلخواه اعتبار ارسال پیامک خریداری نمایند.
2. تکمیل فرم سفارش :
متقاضی پس از بررسی پنل ها و هزینه ها سرویس دلخواه خود را انتخاب کرده و فرم سفارش آن را تکمیل می نماید.
3. اعلام مجدد هزینه و تثبیت شماره :
یکی از کارشناسان فروش عصر ارتباط پس از بررسی فرم سفارش متقاضی با وی تماس گرفته و ضمن کنترل اطلاعات فرم در خواست، هزینه کل قرارداد را به متقاضی اعلام کرده و شماره مجازی درخواستی را برای متقاضی رزرو می نمایند. همچنین کد رهگیری سفارش ثبت شده که همان شماره تلفن همراه متقاضی است به وی اعلام می نماید.
نکته : کارشناسی که با متقاضی تماس می گیرد مسئول پیگیری تمام امور متقاضی در طول مدت استفاده او از سرویس ها و خدمات عصر ارتباط است و در ارتباط های بعدی نیز پاسخگوی متقاضی خواهد بود ، بنابراین مشترک در هر زمان با ارسال ایمیل به نشانی پست الکترونیک واحد فروش با از طریق تماس تلفنی و اعلام شماره تلفن همراه خود می تواند از وضعیت سفارشی ثبت نموده مطلع شود.
4. تنظیم و ارسال قرارداد :
قرارداد متقاضی مطابق موارد مندرج در فرم سفارش و خواسته هایی که طی تماس با کارشناسان فروش عصر ارتباط مطرح نموده است تنظیم و کلیه موارد توافق شده اعم از نوع سرویس درخواستی متقاضی، جزئیات پنل درخواستی، شماره مجازی، هزینه کل، نحوه محاسبه هزینه تمدید و گارانتی رضایت در متن قرارداد قید می گردد ، سپس فایل قرارداد به همراه پیش فاکتور به نشانی پست الکترونیک متقاضی ارسال می گردد.
5. امضای قرارداد توسط متقاضی :
متقاضی پس از مطالعه قرارداد دو نسخه از آن چاپ کرده و تمامی صفحات را ممهور و امضا می نماید.
6. پرداخت هزینه کل قرارداد :
متقاضی هزینه کل مندرج در قرارداد یا پیش فاکتور را از روش های غیرآنلاین نظیر واریز به حساب ، حواله الکترونیکی یا انتقال به کارت به یکی از حساب های عصر ارتباط که در پیش فاکتور قید شده پرداخت نموده و رسید آن را نزد خود نگه می دارد.
7. ارسال مدارک به عصر ارتباط :
متقاضی هر دو نسخه قرارداد مهر و امضا شده را به همراه مدارک احراز هویت اعم از معرفی نامه سازمان متبوع، درخواست رسمی سرویس با قید پنل درخواستی و شماره مجازی به همراه تصویر رسید پرداخت هزینه را از طریق پست پیشتاز به نشانی پستس عصر ارتباط ارسال نموده و رسید را برای پیگیری وضعیت بسته ارسالی نزد خود نگه می دارد.
8. بررسی مدارک و ایجاد سرویس :
کارشناسان عصر ارتباط پس از وصول مدارک و قرارداد متقاضی ، سرویس درخواستی وی را ایجاد کرده و اطلاعات کاربری سامانه را از طریق پست الکترونیک و پیامک به متقاضی اعلام می نمایند.
9. ارسال نسخه دوم قرارداد برای متقاضی :
نسخه دوم قرارداد متقاضی مهر و امضا شده و به همراه فاکتور نسخه مشتری از طریق پست پیشتاز به نشانی وی ارسال می گردد.
10. گارانتی رضایت و نحوه انصراف یا فسخ قرارداد :
تا 7 روز پی از برقرار شدن سرویس چنانچه مشترکی از خدمات عصر ارتباط ناراضی باشد با اعلامیه رسمی عدم رضایت درخواست (از طریق فکس یا پست) می تواند کل هزینه پرداختی خود را دریافت نماید . حداکثر زمان بازپرداخت وجه به مشترک 7 روز کاری می باشد.
نکته : در پایان ششمین روز برقراری سرویس مشترک، کارشناس فروش عصر ارتباط با وی تماس گرفته و موضوع گارانتی رضایت و امکان برگشت وجه را به مشترک یادآوری می نماید.
در صورتی که مشترک پس از پایان دوره گارانتی رضایت اقدام به فسخ قرارداد نماید هزینه سرویس مشترک معادل زمانی که در اختیار او بوده و به صورت روزشمار محاسبه می گردد و همراه مانده اعتبار موجود در پنل کاربری حداکثر ظرف 7 روز کاری به حساب اعلام شده از سوی مشترک واریز خواهد شد.
کلمات کلیدی : سامانه پیام کوتاه در کرج ، ارسال و دریافت پیام کوتاه ، بهترین سامانه پیام کوتاه ، پنل نمایندگی ، پنل کاربری ، ارسال اس ام اس اینترنتی ، ارسال ار ام اس تبلیغاتی ، دریاف اس ام اس رایگان.
پنل کاربری سامانه پیام کوتاه با امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای ، ارسال کدپستی ، ارسال رده سنی ، ارسال جنسیت ، ارسال BTS ایرانسل ، ارسال به بانک مشاغل و ...
و امکانات نرم افزاری نظیر پاسخگوی خودکار ، منشی پیامکی ، نوبت دهی ، مدیریت اخطاریه و اقساط و ...
می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و کسب و کار خود را رونق دهید.
همچنین امکان ارائه خط اختصاصی از تمام اپراتورهای پیامکی شامل اپراتور 1000 ، اپراتور 2000 ، اپراتور 3000 ، اپراتور 5000 و اپراتور 021 در پنل پیامکی شما وجود خواهد داشت.
کلمات کلیدی : پنل اس ام اس , ارسال و دریافت پیامک , ارسال اس ام اس اینترنتی , ارسال و دریافت اس ام اس , سامانه پیام کوتاه در کرج , ارسال پیامک تبلیغاتی , سامانه پیامک ارزان , سامانه پیامک رایگان , ارسال اس ام اس ارزان , شرکت عصر ارتباط .